A két, új országos rádió megjelenése óta több szakmai fórum is foglalkozott az újak márkaépítésével, reklámjával, első hetek-hónapok káoszával (pl. szívlapát blog: káosz fm), valamint hogy mi is lehetett az egyik-másik rádió ügynökségi briefje. (addict: brief class).
Mintha azóta tisztulni látszana az új márkák körüli stratégiai- mit is kezdjünk magunkkal felhők. Hangsúlyozom: mintha. A hirdetésekben is fel-fel tűnnek ismétlődő, már-már jellegzetesnek tűnő üzenetfoszlányok.
A napokban a metrón utazva találkoztam az egyik rádió metróhirdetésével.
(nem a legjobb minőség, próbálom újrafotózni a napokban)
Mintha azóta tisztulni látszana az új márkák körüli stratégiai- mit is kezdjünk magunkkal felhők. Hangsúlyozom: mintha. A hirdetésekben is fel-fel tűnnek ismétlődő, már-már jellegzetesnek tűnő üzenetfoszlányok.
A napokban a metrón utazva találkoztam az egyik rádió metróhirdetésével.
(nem a legjobb minőség, próbálom újrafotózni a napokban)
Már kezdtem pozitívan értékelni a reklámot, hogy na ebben van valami, kis pozitívum a szövegben, ami elfelejteti velem a kora reggeli, kávéhiányos állapotom letaglózódó kedvét, a kedves kis gondolatfoszlányok színt visznek a napomba...No persze azért nem hagyhatom szó nélkül, hogy elképzelésem sincs ennek mi köze van a rádióhoz és ha a nem létező rádiókészülékemet a hirdetés hatására a rádió frekvenciájára akarnám tekerni, akkor azt bizony sehol sem látom. A class dumás-ruhás-plakátos megannyi plakátverziók egyikén sem. pedig kerestem. Hátha csak innen maradt le. De nem. Sehol sem látom. Pedig azért útközben megannyi outdoor felületen is feltűnt a hirdetés. Nem én nem látom, nem emlékszem jól,nincs ott punktum. No sebaj, nem lényeg :)
Na szóval a metrón utazva, belefeledkezve reggeli letargiám elvesztésébe és a gondolatfoszlányokat olvasgatva egyre jobb hatással van rám a hirdetés - persze emlékeztet az unalomig-utálatig kapott-olvasott köremailek nyáladzó szövegére - egyszercsak megakadok egy résznél:
Na szóval a metrón utazva, belefeledkezve reggeli letargiám elvesztésébe és a gondolatfoszlányokat olvasgatva egyre jobb hatással van rám a hirdetés - persze emlékeztet az unalomig-utálatig kapott-olvasott köremailek nyáladzó szövegére - egyszercsak megakadok egy résznél:
Ha egyszer nem fagy le a számítógéped, hóvirágot kapni valakitől, ha téli hidegben meleg marad a kezed..
HÓVIRÁGOT KAPNI VALAKITŐL? Micsoda??? Hisz a hóvirág védett virág! Ezt most komoly, jól olvasom. Igen itt aztán tényleg a hóvirág szerepel. Eszembe jut gyermekkorom hóvirágot szedő korszaka, no de akkor még nem 2010-et írtunk. Utánanéztem - mielőtt kiderülne a kávéhiány tudásromboló hatással bír nálam - és tényleg a hóvirág védett virág Magyarországon, leszedése bírságot von maga után. Upsz ezt aztán elszúrták. Nem kicsit, nagyon. Nemcsak az ügynökség, aki készítette a kreatívot, hanem a rádió is, akin ez átment.
Védett virág leszedésére buzdít a rádió. Ez aztán jó kis márka asszociációt eredményezett. Ez Class...
HÓVIRÁGOT KAPNI VALAKITŐL? Micsoda??? Hisz a hóvirág védett virág! Ezt most komoly, jól olvasom. Igen itt aztán tényleg a hóvirág szerepel. Eszembe jut gyermekkorom hóvirágot szedő korszaka, no de akkor még nem 2010-et írtunk. Utánanéztem - mielőtt kiderülne a kávéhiány tudásromboló hatással bír nálam - és tényleg a hóvirág védett virág Magyarországon, leszedése bírságot von maga után. Upsz ezt aztán elszúrták. Nem kicsit, nagyon. Nemcsak az ügynökség, aki készítette a kreatívot, hanem a rádió is, akin ez átment.
Védett virág leszedésére buzdít a rádió. Ez aztán jó kis márka asszociációt eredményezett. Ez Class...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése