Bár az Analytics rendszert felhasználói szinten használom, kimondottan szeretem a részletes adatai és ingyenes elérhetősége miatt.
Természetesen tudom, hogy többen a fizetős rendszereket vagy több analitika együttes használatát javasolják a számok valóságosságának alátámasztása miatt.
A legnagyobb kihívás az ügyféloldalon számomra, hogy egyszer mindenhol ugyanazokat az adatokat lássam (akár kattintást, akár ecommerce-t tekintve), eddig ezzel még nem sikerült találkoznom. :)
Az Analytics több ismert problémái (lsd. Keresőmarketing blog) mellett számomra a legzavaróbb az - amit valahogy sose fogok megérteni, hogyan is lehet -, hogy más adatot mutat egy időszakról ma, mint pár nappal később.
Amint van olyan adatom, amit publikálhatok, mindenképp beillesztem.
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Az Analytics kicsit "késésben van", így előfordul, hogy pár napra visszamenőleg jóváír még plusz látogatókat.
VálaszTörlésTG
Ez így igaz. Csak itt az a probléma (az volt a konkrét probléma), hogy adott napon néztem az egy hónappal korábbit és egy hét múlva újra ugyanazt az időszakot és így is eltért :) És 30-40%-kal, 1-2 számos eltérést már megtanultam, hogy figyelmen kívül kell hagyni :) Köszönöm azért!
VálaszTörlésAkkor csekkoltasd le a Google-ösökkel. BTW kódbefűzéssel minden oké volt?
VálaszTörlésElvileg igen! Azért újra belemerülök a számokba és keresek ilyen esetet újra és utána járok! A másik ilyen az adverticumos csoda, hamarosan azt is felteszem :)
VálaszTörlés